Zestaw nakrętek zabezpieczających do kół aluminiowych Ford

FORD – historia marki

6 milionów, 635 tysięcy – tak, te liczby robią wrażenie! Tyle właśnie aut wyjechało z fabryk Forda, tylko w 2015 roku!

Światowej sławy koncern swoją działalność rozpoczyna na początku XX wieku.

16 czerwca 1903 roku w Detroit Henry Ford zakłada koncern motoryzacyjny pod nazwą FORD MOTOR COMPANY. Dziś amerykańska firma swoje filie posiada w wielu krajach na całym świecie. Ford Motor Company produkuje samochody osobowe i ciężarowe, pojazdy i maszyny rolnicze, ale także autobusy i sprzęt informatyczny.

Felgi aluminiowe stosowane przez Forda mają bardzo wiele zastosowań. Ich wyjątkowość kryje się w ich lekkości. Znacznie mniejsze obciążenie dla amortyzatorów, wahaczy i sworzni przedłuża żywotność nietanich przecież części zawieszenia.

Niezabezpieczone felgi aluminiowe są niestety łatwym łupem amatorów ‘’łatwych zarobków’’. Podmiana kompletu kół ‘’prawdziwym specom’’ zajmuje zaledwie 15 minut.
Warto zainwestować w zestaw nakrętek zabezpieczających do kół aluminiowych Forda.
Ryzyko i ewentualne koszty nowych kół są zbyt duże.

McGard produkuje nakrętki, które świetnie zabezpieczają felgi aluminiowe Forda.

Nakrętki zabezpieczające do Forda firmy McGard to:

  • Bardzo wysoka odporność mechaniczna zarówno śrub jak i klucz nasadowego.
  • Nakrętki zabezpieczające do felg aluminiowych Forda są wykonane z chromowanej, wysokogatunkowej stali.
  • W zestawach nakrętek zabezpieczających do kół aluminiowych Forda wykorzystano aż 200 różnych wzorów. Trzeba użyć oryginalnego klucza!
  • Zestaw nakrętek zabezpieczających do kół aluminiowych Forda składa się z czterech unikatowych śrub, nasadki do montażu i demontażu.

Jakie doświadczenia z nakrętkami zabezpieczającymi do Forda mają inni?

„Kolega (ma forda) też dostał info o problemie z kluczem ale jemu mogli bez uszczerbku odkręcić śruby. Kupił nowy komplet z McGuard.
Są dwa rodzaje głowicy śruby: albo się obraca albo jest standardowa. Ta obrotowa ma ponoć dać zabezpieczenie przed użyciem klucza francuskiego. Mój klucz od hondy ma już 7 lat i nie ma problemu choć używali go różni „spece” (dziwne), teraz go sprawdzę by się nie zdziwić przed zimą lub przy złapaniu kapcia… No cóż, jest to oczywiste, ale dla zdziwionych: różne „serwisy” czy lokalni „spece” od opon niszczą te klucze używając pneumatyki do dokręcenia do samego końca. Dlatego warto się zastanowić czy dawać im ten klucz i śruby do ręki.”

— Dodano: Śr, 21 cze 2017, 23:15 —

„Skuteczność jest taka, że jak nie miałem śrub to mi ukradli koła miesiąc po tym jak założyłem nowe.
Polecam śruby zabezpieczające McGard http://www.mcgard.com/ lub innej firmy ale o podobnej budowie (zewnętrzna cześć łba śruby jest okrągła i w niektórych modelach obraca się).
Dość trudne do odkręcenia bez robienia sporego hałasu i uszkodzeniu felgi, szczególnie przy felgach aluminiowych z głębokimi gniazdami. Niestety trzeba uważać na końcówkę do odkręcania, żeby nie uszkodzić podczas odkręcania kluczem pneumatycznym lub stawania na klucz fajkowy bez odpowiedniego podparcia 😉
Koszt śrub McGard to około 100 zł, na allegro nawet 60 zł. Nieporównywalny z ewentualną stratą kół w słusznym rozmiarze, z nową oponą ;)”

Ropucha.aga, https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=40&t=107318

„Mam śruby McGard w dwóch autach. Śruba bardzo twarda, robiona ze spieków. Kształt łączenia łba śruby z nasadką-kluczem uniemożliwa przypadkowe ześlizgnięcie się klucza przy dokręcaniu/odkręcaniu oczywiście wyłącznie ręcznie a najlepiej kluczem dynamometrycznym.”

Vaz2110, https://forum.autokacik.pl/index.php?/topic/375792-%C5%9Bruby-antykradzie%C5%BCowe-kto-u%C5%BCywa/